Fredag

=) Det har inte varit nån yoga för mig iaf sedan i tisdags. Det behövdes en liten vila för det var stört jobbigt :P. Men nästa vecka blir det igan såklart.


Men värmen har varit med oss här i stockholm och det är underbart att sommarn äntligen kommit 4 real! Dock så gick jag till jobbet i klänning och svettades imorse, sen nu inne på kontoret så sliog det bara om och blev jätte mörkt och börja SPÖregna och blixten slog ner precis utanför mitt fönster.

(dålig bild jag veet)


Så tyvärr valde jag inte riktigt rätt dag att ha min nya klänning. Men fin är den. Me likie!!



Känner att det blev ett meningslöst inlägg men WE!!!


Dee @ regn mode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0