Still in Gotland!

Älskar Gotland!

Igår cyklade vi till tofta, det var ganska jobbigt då det trots allt är 2 mil dit. Samanlagt 4 mil och det känns i röven idag alltså. Men det var det så himla värt alltså. När vi cyklar iväg på morgonen/förmiddagen så är det mulet och super tråkigt väder och vi tänkte att vi cyklar bara för cyklandets skull, det är ju kanska skoj med tandemcykel. Men när vi kommer fram bara spricker himlen upp och solen bara gassar på oss, så det blev både lite sol och (!) bad!



Det känns så skönt att jag har kommit in i semester så mycket att jag inte ens minns vilken dag det är. ummmm I dont care!

Vi ska ner till Visby och strosa runt, kanske se vad det finns för shopping. Jag vet iaf att jag behöver ett par svarta hotpants så nått kanske vi får inhandlat! Ta en glass i solen och en lunch kanske.. Nu ska jag njuta!


Dee @ shuffle mode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0