Två inlägg!

För att ta igen att jag inte bloggade igår.

Sebban kom ju in till mig igår och vi skulle på Bio och se "the Proposal" (bra film tycker jag) och nu fick jag verkligen nytta av det där biokortet som mamma köpte till mig då hon var här, Måste komma ihåg att tacka henne för det. Men iaf så går vi på Hemköp för att köpa dricka och sånt (inte godis :P) och då ser jag Erika från Rödön. Heeelt otippat står hon där i äffärn och chillar. Ganska kul faktiskt hon gör tydligen lumpen med hästar och så. Vi stog och surra en stund och det är så kul med människor som man inte träffat på länge. Man behöver liksom inte ha varit väldigt bra vänner för att bli glad att ses. Det blir någon konstig genuin glädje och nyfikenhet, a blast from the past liksom.

Funderade ju själv att göra lumpen när man fick hem alla sånna papper och nu ska jag ärligt erkänna att jag ångrar mig lite att jag inte gjorde det :S Men nog har det vart bra iaf ska inte klaga men man undrar ju ändå hur det hade varit.


Såg för övrigt Johan Palm igår. Han såg väldigt ensam ut och väldigt okändis, inte okey med alla galna faans som typ grinar när dom ser honom. Beatles fattar jag, Elvis fattar jag abslout och vi ska inte tala om Mr Jacksson men lilla Johan Palm? VAHHHH liskom. Dont get it.. really dont.


Piiz off!


Kommentarer
amanda

johan palm är en sån smal sparris!

2009-07-06 @ 19:25:17
URL: http://amandaaman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0