Å Vilken under bar dag :P

Känner att det är en positiv aura runt mig idag =) När väckarklockan ringde kl 6 så var det inte alls omöjligt att kliva upp och ta ett träningspass i det morgon mulna dugg regnet. Det var typ bara härligt och ett skönt sätt att börja dagen. Det ända negativa med att träna på morgonen är att man känner sig stressad även om man har gott om tid. Så det blev ett inte allt för långt pass. En halvtimme med jogg och intervaller i trappor. Och i slutet kände jag att jag fick ta ut mig riktigt ordentligt, det är bäst, när man ser slutet och bara kan ge det sista man har. Sen körde jag lite mage också, och en LÅÅÅÅÅNG dusch. Det var en skön början på dagen och gjorde mig på gott humör =)
                                                     


                     (älskar oseriösa pose bilder, love´it :P)
                                   Sen var det bara att traska iväg till jobbet.
                                                   :/ i regnet.
                                          Men det gick bra iaf.

                       Och på jobbet blev det frukost: Kaffe och frukt


     


Fräsht tycker jag <3


Dee @ happy mode


Kommentarer
Sebbe

Jag skrattade i ungefär 2 minuter åt "morgon mulna dugg regnet". Förlåt.

2009-06-09 @ 18:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0