Dance/ LA style, New style

SÅ JÄÄÄÄVLA FETT!!!

Det var så fruktansvärt kul att få dansa idag alltså. Jag kände mig så dålig och det var tufft att börja ta in helt främmande koreografi men KUL var det.
Jag får lite panikångest när jag var så dålig men men. Jag är ju där för att ha kul. Det var trots allt ganska mycket yngre elever, en liten tjej på max 13 år och riktigt liten för sin ålder, men hon var så gryym. Varför började inte jag dansa när jag va så liten? Eller varför höll jag inte igång dansan efter studenten? Blir sjukt less på mig själv :S

Jag får någon slags ångest artad panik när jag tänker på dansen.. Den är så himla ute ur mitt liv/ fast ändå inte.. Jag sörjer att jag inte underhöll det bättre, det var svårt men jag hade fått kämpa och det hade det LÄTT varit värt. Nu SKA jga kämpa!

M Å S T E

D A N S A

M E E E E E E R ! ! ! ! !  ! ! !


puuuuuuuuuus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0