Första dagen på sommar lovet!

Och det syns, idag när  jag gick på jobbet var humlegården full av massa ungdomar som satt och hängnde överallt.


Mamma och syrran åkte till turkiet igår, jag känner avunden stiga måste jag erkänna...

Hade Btw ställt klockan på 06.00 för jag sskulle gå upp och ta en lite joggingtur, men jag minns tyvärr inte ens att klockan ringde utan vakna skönt av mig själv kl 9 iaf. Tur va det att jag inte började fören 11 idag. Jag brukar ju ALLTID börja kl 9 men ibland ler livet och man försover sig just den dagen man får.

Det går mer och mer mot sommar och det gillar vi, det har ju varit några dagar med ganska fult väder och mycket regn men det värkar vända och bli en härlig sommar, inte så kul när man ska jobba hela sommarn men iaf.
Sebbe har iiaf bokat resan till gotland nu så det känns härligt att ha det å se fram emot. Ummm. Nu är det bara lite mer än en månad kvar till det =) Me likie likei!!

Nu ska jag jobba =(


Dee


Kommentarer
ävelicious

Vad tycker du om balfrisyren jag gjorde på min kompis nyss? kolla senaste inlägget :)

2009-06-08 @ 18:50:28
URL: http://evehedberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0