PÅ VÄG TILL ÖSD!

Nu har vi stängt telefonen äntligen =)

Nu ska jag kila iväg till arlanda och åka hem och träffa min underbara mamma som har lovat att jag ska få köra den nya fina bilen =)

Saknar redan att dansa. Jag kom in i det snabbt. Efter bara tre dagars dans blir jag som beroende igen.. Aja jag ska kolla upp, det måste ju finnas någonstans i stan som harlitenkurser iaf.. Vi får se.


Finns inge bättre än att vara på väg hem efter en intensiv dansklass. Igår hade jag 1 och en halv times Ragga!
Love it!
Sjukt kul klass =)


Nu måste jag dra så jag hinner till flyget =)

Dee @ traveling mode


Kommentarer
Sofie

jaha men tydligen ska inte vi ses , ha så kul med mor din då;)

2009-06-18 @ 19:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0