Utan hedset

Sitter på jobbet och tar samtal manuelt med teleon lur för att IT killarna håller på kollar om det är hedsetten som orsakar störningarna. Jag brukar bli ganska less på att ha dom där hörlurarna på mig hela tiden men gud va jag uppskattar dom nu. Det hörs bättre, inte lika jobbigt(det blir trots allt lite jobbigt för armen att hålla telefonen hela tiden) och jag kan lägga på och svara med taggentbordet istället för att lyfta och lägga tillbaka en telefonlur.
Så nu ska jag inte klaga på hedset nått mer iaf :P Inte för att jag har gjort det innan men ändå...

Av någon konstig andledning känner jag mig  helt mörbultad hela tiden, vet verkligen inte varför :S
Hoppas jag får lite svar snart, det är många obesvarade frågor i mitt huvud...


Dee @ work


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0