Back in town

Kan inte beskriva hur konstigt det känns nu! Så himla mycket känslor :S På gott og ont!

De här veckorna har varit intensiva och verkligen minnen för livet, lätt bland det bästa jag någonsin gjort. Det hamnar på min top 10 lista utan tvekan. Men man har inte hunnit sätta sig in i det, hade verkligen inte tid att känna efter. Nu tänker man tillbaka på hur jävla skoj det var. Och såklart allt galet. Men allt har ett slut (som alltid kommer för snabbt).

Men det kommer dock att underlättas =) Img kommer sofie som ska till LPA (Canarieöarna på guide språk :P) på onsdag så vi hinner ses litte =) Och så ska jag kolla in mitt nya hem ikväll och så kommer mamma på lördag och hjälper mig flytta in och sen helgen efter det kommer ju Jennyfer och förhoppningsvis så kommer Rikkie och hälsar på eller om jag åker till Oslo till henne =)

Och redan där har det ju gått ytterligare en månad och då kanske det är dags att få jobb kanske. Vem vet, men jag hopppas det dyker upp en tjänst som passar mig ganska fort =)

Så helt fy och skam är det inte att vara hemma! Svensk sommar är ju faktiskt väldigt mysigt!



Dee @ home


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0