Onsdag!

Idag kommer sofie och Natta hem från Cran Canaria och jag ska möta dom en sväng på T-centralen. Måste erkänna att det tar emot lite att komma dit som den blekfis man är (trots att jag är brunare än medel här eftersom jag var på Rhodos). Dom kommer vara så bruna och fina och jag kommer bli avis som bara den!

Men självklart gläds jag åt att dom har fått haft en härlig semester med sol och bad, det unnar jag dom självklart. Men lite avis kan man ju inte sticka under stolen med att man blir. Dessutom åkte ju mamma, arne och Elias till London och då blir man också lite grön :P

Men men nu ska jag jobba en Lååååååång dag tyvärr. DET ÄR SJUUUKT JOBBIGT ATT SLUTA SNUSA!!! DET ÄR INTE SAAAANT!

Måste på apoteket och köpa nikotin tuggumin så jag klarar mig. Igår när jag gick hem var jag så nära att gråta att jag var tvungen att gå och köpa ciggaretter =(. Jag skäms men jag var tvungen :S

Gotta work!

                                     

                                   Inget mer av varken det ena eller det andra!!!!!

Dee @ strandvägen


Kommentarer
Anonym

U loook so damn good giirrlll!

2009-05-16 @ 03:07:28
URL: http://saradenrara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0