Bra och bra uppdatering.. hmm

hej!

Nu sitter jag på kontoret och "jobbar" men det är typ de ända vi har gjort nu de senaste veckorna. FY FAAN va vi har jobbat. Jag har typ inte hunnit andas. Men det är stört kul. Det är mycket jobb med att starta upp en desti och det gillar jag. Jag tror tom att jag kanske kommer kunna ta en siesta img. Om det inte blir nå mer onödigt tjafs.

Lista på onödigt tjafs än så länge:
*Dina som inte håller koll på sina saker.
*vulkanutbrott på island
*oslo flygplats som fuckar upp bagage band och lämnar kvar 114 bagage.

Lite sånt som har gjort att tiden har brukts ganska effektivt utan stopp. Men som sagt så gillar jag det, till en viss gräns. Nu känner jag att jag skulle behöva sova en timme eller två. Sen är jag game igen :P

Men ja förutom mycket jobb så är det stört fint väder här på rhodos, mycket sol och varmt på dagarna kyligt på kvällarna och det är vårigt och blommigt och faktiskt mycket vackert överallt. Inte allt för mycket turister ännu heller och de är faktiskt ganska skönt.Säsongen har inte riktigt dragit igång ännu.

Tror inte jag har sett någon överdrivet snygg grek ännu heller. Nån incident ska jag inte sticka under stolen att det har hänt men det är det nog ganska lugnt också. Tråkigt konstanterande här känner jag...


Men jag saknar Sofie ohyggligt mycket idag! PUSS PÅ HENNE!

saknar det flesta där hemma också såklart men idag har jag sån abstinens efter henne. Hon vet alltid vad hon ska säga, lyssnar och håller med fast I make NO sense. Hon har alltid en axel som man kan slå, gråta eller bara sova på. Tack för att du finns min underbara vackra och oersättliga vän Sofie Anna "tulleflickan" Andersson.

"Vi är 1 hör ihop som två träd med samma rot, och jag är föralltid din vän"




You make my day ALWAYS!



Dee @ Rhodes



Kommentarer
sofie

ÅÅÅ hjärtat <3 nu när jag fått ditt nr kommer jag terra dig varje dag så jag kan få min behövliga dos av Dina. Jag saknar dig otroligt underbara vän<3 Älskar dig



Vi är en hör ihop som två träd med samma rot och jag ör för alltid din vän.

2010-05-04 @ 01:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0