Hemma på kliniken

Ja justde där vi bor kallas/heter kliniken typ alla här på Rhodos har blivit födda här. Men det är ju riktigt najs att vi alla bor tillsammans da!

Idag så skulle jag ha välkomstmöte, men det var inte en cotte som kom... Men det var ganska skönt då jag hade mmycket att göra på kontoret, så idag har jag varit effektiv =) Duktig reseledare. Sen hade jag service på sunwing, älskar sunwing det är vårat största sunwing i hela världen och det är såååå fint, och det brukar vara helt stört mycket att göra men idag var det lugnt och stilla så vi kunde till och med gå i tid =)

Sunwing är mitt ansvarsområde och det gör att man har mycket mer att göra men jag ville ha mer ansvar så det gillar jag. Jag har också blivit ansvarig för SOS fall, vilket innebär att jag har all sjukhuskontakt.. Också något som betyder mer jobb men jag tror jag kommer jag kommer lära mig väldigt mycket.

Vårt team verkar också vara himla bra, mmycket härliga männiksor och så har jag ju min kära ylva från hrg och såklart min Sebban som jag verkligen är glad att jag äntligen får jobba med.

bra väder har vi också, det börjar bli riktigt varmt och det gillar vi, dock har jag mistet all min färg men det blir det ändring på.. Just nu är det massor att göra hela tiden, så man jobbar hela siestan, men när saker och ting börjar bli klara så blir det lätt stranden på siestan alltså. Det är så vackert överallt här i Grekland och det gillas!


                                      


Imorgon åker jag till Turkiet på utflykt och där finns det en tjej som tatuerar riktigt bra... Så jag ska nog ta mig mej en skiss som hon ska få rita lite på och så ska jag snart ta tatoo no2 =)
Sen på fredag har Ving en sån tradition här på rhodos att i början av säsongen så anordnar vi ett "coctailparty för alla som vi jobbar med här och massa andra så då har vi uniform och är värdar, det tror jag blir riktigt kul =)

Sen på lördag har jag fri och då ska vi ut och dyka, jag sebbe och simon åker ut på det vackra blå=) yeeeeey

Men nu ska jag plugga lite på Turkiet med Sebban =)



Puss och kram

Dee @ balkongen på kliniken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0